BOOS
BOOS

 

جدیدترین پَ نَ پَ ها

صبح پاشدم به زور ، دارم لباس میپوشم ، بابام میگه کلاس داری ؟ میگم پَ نَ پَ نگران لباسم شدم ، پاشدم ببینم هنوز اندازمه یا نه ؟
.
.
یارو توی مترو پاشو گذاشته روی پای من ! دارم بهش نگاه میکنم ، بعد از ۲۰ ثانیه تازه میگه : اِاِاِاِ ببخشید ! پاتون اذیت شد ؟؟؟ گفتم : پَ نَ پَ اختیار دارید !!! اصلا چرا پا ؟؟؟ میگفتید چشمامو میزاشتم زیر پاتون !!!
.
.
مریض اورزانسی بردیم بیمارستان ، به دکتر میگم دستم به دامنت به مریض ما هم رسیدگی کنید ! میگه حالش خیلی بده ؟؟؟ میگم : پَ نَ پَ حالش خیلی خوبه ، مشکل خاصی نداره فقط قلبش نمیزنه !!!
.
.
دستم رو تا کتف گچ گرفتم ! برگشته میگه : شکسته ! گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ قراره بشکنه ، رفتم واسه پیشواز !
.
.
دستمو با ملافه و موکت بستم ! اومده میگه : دستت در رفته ؟ گفتم : پَ نَ پَ فرار کرده ، الان برمیگرده !
.
.
یارو داره میمیره بچه هاشو جمع کرده دور خودش ! یکی از فامیلا میگه داره وصیت میکنه ؟ گفتم : پَ نَ پَ میخواد دسته بیل بده بشکونن و بعد یاد اون جک بیفتن و هرهر بخندن !
.
.

رفتیم بیمارستان یه یارو بود از ۱۰۰ متری پرت شده بود پایین ، کل بدنش ترکیده بود و مثل مومیایی کچ گرفته بودنش ! دوستم میگه این دیگه نمیتونه حرکت کنه ؟ گفتم : پَ نَ پَ الان پا میشه واست تکنو ربات میزنه !!!
.
.
دکتر از اتاق عمل اومده بیرون و به یارو میگه مبارک باشه ! یارو میگه یعنی پدر شدم ؟ دکتر گفت : پَ نَ پَ شما شدی سایر بستگان !!!
.
.
پلیس نامحسوس طرف رو گرفته و میگه گواهینامه و کارت ماشین و کارت سوخت و … رو بده ! طرف میگه میخوای اعمال قانون کنی ؟ افسر : پَ نَ پَ میخوام واست مهر هزارآفرین بزنم !
.
.
نونوایی ته صف وایسادم ، اومده میگه شما نفر آخری ؟؟؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ من نفر وسطم !!!!!!!!!!!!!!
.
.
یارو قطع نخاع شده ، رفیقم میگه توی تصادف اینجوری شده ؟ گفتم پَ نَ پَ پفک میخواسته واسش نخریدن ، رفته با چاقو نخاشو بریده !
.
.
نمایندگی لباسشویی اومده میگه چی شده ؟ موتورش نمیچرخه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ موتورش میچرخه ، میشوره ، آبگیری میکنه در حد لا لیگا ، خشک میکنه فقط قرمه سبزی بلد نیست بپزه !
.
.
روی در آسانسور نوشته : ظرفیت ۶ نفر ! میگه یعنی بیشتر از ۶ نفر رو نمیتونه جا به جا کنه ؟ گفتم پَ نَ پَ اگه بیشتر از ۶ نفر سوار بشن پلیس جریمش میکنه !
.
.
میگه منظور از زنبور کارگر همونیه که از کندو محافظت میکنه و میره گل میخوره ؟ گفتم پَ نَ پَ اون زنبورایی که دسمال میبندن سرشون آجر پرت میکنن توی کندو !
.
.
دارم دفترچه بیمه رو نگاه میکنم میگه این داروهاته که دکتر گفته ؟ گفتم پَ نَ پَ این مشق شبمه خانم معلم گفته اگه فردا بنویسی بهت شکلات میدم !
.
.
داد میزنم بابا ساعت ۲ شده هااااااااااااااااا !!!!!!!!! مامانم میگه دیرت شده ؟؟؟؟؟؟ گفتم پَ نَ پَ خواستم هشدار بدم که موقع اخباره ، یه وقت از حوادث دنیا عقب نمونید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:جدیدترین پ ن پ های روز, توسط سامان